Consultanta Fonduri Europene

    Arhidorconsult            Satu Mare, str.Mileniului nr. 18          0771.315 576 / 0771.315.821/0748.9333.326         arhidorconsult.ro           office@arhidorconsult.ro 

Servicii

15 ANI DE EXPERIENȚĂ

25 DE SPECIALITĂȚI

Formular de contact 

Servicii de Consultanță pentru elaborarea si implementare de proiecte cu finantare nerambursabila pentru Sectorul Public

 

1.Identificarea surselor de finantare:

  • Oferim consultanță în identificarea surselor de finanțare pentru proiecte de investiții (fonduri europene, ajutoare de stat și alte fonduri nerambursabile)

  • Realizăm analiza eligibilității beneficiarului și a proiectului de investiții în conformitate cu cerințele programelor de finanțare identificate

  • Elaborăm documentația necesară obținerii finanţării nerambursabile dorite: Cerere de finanțare, Plan de afaceri, Previziuni financiare, Analiză cost-beneficiu, Studiu de fezabilitate, Memoriu justificativ

  • Ne ocupăm de înregistrarea documentației de finanțare la autoritatea finanțatoare

  • Pregătim răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări sau informații suplimentare transmise de evaluatori pe perioada de evaluare a proiectului

 

2.Oferim consultanță pentru implementarea cu succes a proiectelor aprobate pentru finanțare din fonduri nerambursabile:

  • Planificarea și controlul desfășurării activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite

  • Suport în derularea procedurilor de achiziție și atribuire a contractelor din cadrul proiectului, în conformitate cu procedurile specifice ale programului de finanțare și pregătirea dosarelor de achiziție

  • Elaborarea și depunerea cererilor de rambursare/ plată în vederea decontării ajutorului nerambursabil

  • Întocmirea rapoartelor de progres ale proiectului

  • Asistenţă permanentă în relaţia cu Autoritatea finanțatoare

  • Verificarea executării la timp a activităţilor proiectului conform calendarului de activități aprobat

  • Verificarea respectării tuturor prevederilor din contractul de finanțare

  • Monitorizarea indicatorilor stabiliți în cererea de finanțare și propunerea de măsuri corective în vederea respectării planului inițial.

 

Servicii de Consultanță pentru elaborarea si implementare de proiecte cu finantare nerambursabila pentru Sectorul Privat:

 

1.Identificarea surselor de finantare:

  • Identificam sursele de finantare si stabilim eligibilitatea beneficiarului si a ideii de proiect;

  • Optimizam proiectul astfel incat sa respecte intru totul conditiile si criteriile de eligibilitate;

  • Stabilim eligibilitatea beneficiarului si a ideii de proiect;

  • Elaborarea planului de afaceri, studiului de fezabilitate sau a studiului de piata;

  • Realizarea analizei economico-financiare;

  • Asistenta in completarea Cererii de finantare;

  • Asistenta in etapa de pre-contractare;

  • Elaboram documentatia specifica necesara pentru proiectul de investitii care face obiectul contractului, conform cerintelor ghidului solicitantului publicat de autoritatea finantatoare;

  • asistam beneficiarul in vederea obtinerii tuturor informatiilor necesare pentru elaborarea documentatiei necesare, in scopul obtinerii fondurilor europene.

  • sa preluam informatiile si documnetele furnizate de beneficiar pornind de la prezumtia ca acestea sunt corecte si legale pentru a le utiliza in procedura de obtinere a fondurilor europene nerambursabile;

  • realizarea instructiunile de elaborare a proiectului facute publice de autoritatea finantatoare;

  • realizarea analiza economico-financiara specifica programului de finantare, inclusiv sa completam anexele Cererii de finantare;

  • beneficiarul cu privire la orice modificare din pachetul informativ care are legatura cu obiectul finantarilor europene si/sau finantarilor guvernamentale si care poate interesa beneficiarul;

  • asiguram managementul proiectului de finantare si sa asistam beneficiarul in realizarea investitiei prin intermediul fondurilor europene nerambursabile;

  • sa elaboram si sa depunem la termen, documentele cu informatii suplimentare solicitate de finantator, pe parcursul etapelor de evaluare a proiectului de investitii;

  • sa asiguram servicii consultanta fonduri europene la cel mai ridicat nivel.

 

2.Consultanta implementare proiecte si asistenta:

  • Asistenta tehnica in derularea procedurilor de achizitie publica;

  • Intocmirea rapoartelor tehnice trimestriale si finale;

  • Intocmirea rapoartelor financiare trimestriale si finale;

  • Consultanta si asistenta la intocmirea dosarelor de plata.

 

Servicii de consultanță în domeniul achiziții publice

 

Dispunem de personal specializat în vederea susținerii eforturilor clienților și colaboratorilor și ghidarea acestora prin legislația și sistemul electronic de achiziții publice oferind servicii de consultanță privind participarea în cadrul procedurilor înregistrate în SEAP/ SICAP din perspectiva unui ofertant.Vă punem la dispoziție următoarele servicii cu posibilitatea colaborării într-un cadru personalizat în funcție de necesitățile fiecărui client:

 

  • Identificarea procedurilor și oportunităților;

  • Înscrierea și obținerea materialelor specifice procedurilor selecționate;

  • Întocmirea documentațiilor și ofertelor tehnico-economice și adaptarea acestora condițiilor locale;

  • Menținerea comunicării cu autoritățile contractante și colaboratori în vederea verificării statusului procedurilor;

  • Suport tehnic în vederea realizării optimizărilor necesare sistemelor interne de ofertare sau cotare;

  • Suport tehnic necesar în timpul derulării contractelor.

 

Servicii de proiectare

 

Prin intermediul departamentului tehnic punem la dispoziție clienților noștri servicii de arhitectură și proiectare a lucrărilor de construcții, după cum urmează:

  • Proiectare construcții civile și industriale, pentru toate specialitățile: arhitectură, structură de rezistență, instalații electrice, sanitare, termo-ventilare, scenariu de securitate la incendiu

  • Servicii de proiectare complete, pentru toate fazele de proiectare: SF, DTAC, PTh și Detalii de execuție

  • Pregătirea documentației tehnice pentru proiecte cu finanțare nerambursabilă (fonduri UE și ajutoare de stat) conform cerințelor specifice ale programelor de finanțare

 

Informare și publicitate

 

Oferim servicii de informare si publicitate sunt următoarele activități/evenimente:Activități de informare si publicitate pentru proiecte:

  • Anunţ/comunicat de presă privind începerea proiectului

  • Anunţ/comunicat de presă pe perioada implementarii proiectului

  • Anunţ/comunicat de presă la finalizarea proiectului

  • Afișe, Pliante, Broșuri, Flyere, Bannere, Mape de prezentare

  • Realizarea de plăcațe/autocolante

  • Alte activități de informare/ promovare

 

Toate aceste materiale se realizeaza conform prevederilor Manualului de Identitate Vizuală pentru Instrumentele Structurale 2014-2020 în România, personalizat în baza machetei aprobate de beneficiar.

Organizare evenimente de lansare/ inchidere proiect (se organizeaza pentru prezentarea obiectivelor proiectelor, activitatilor propuse si echipa de cercetare si totdata caledarul orientativ pentru prezentarea rezultatelor intermediare si a evenimentelor ce vor avea loc)

Realizare de materialele promotionale: tricouri, pixuri, gadget-uri (sunt un mijloc de diseminare a logo-ului proiectului cu fiecare ocazie de catre echipa de proiect)

Organizarea conferintelor de presa si realizarea de materiale pentru interviuri radio/tv despre proiecte.

 

Consultanta si Evaluari de Mediu

 

În funcție de complexitatea și codurile CAEN ale activității dumneavoastră, echipa noastra de consultanți vă pune la dispoziție servicii complete de mediu, asigurându-vă atât garanția respectării legislației în vigoare, cât și aplicarea unor soluții eficiente și personalizate.

  • Autorizații de mediu

  • Acorduri de mediu

  • Avize mediu

  • Autorizatii Ape

  • Raportari de Mediu

  • Management deseuri

  • Raportari AFM

  • Consultanta in legislatia de mediu

 

Audit Financiar

 

 

  • Serviciile de Audit Financiar pentru Proiecte Europene sunt necesare pentru verificarea tuturor informatiilor din cererea de rambursare a cheltuielilor ce atesta ca finantarea nerambursabila acordata a fost cheltuita in conformitate cu termenii si conditiile contractului de finantare.

  • Asiguram urmatoarele servicii:

    • verificarea realitatatii, legalitatii şi eligibilitatii cheltuielilor din cererea de rambursare

    • verificarea respectarii cuantumului cheltuielilor aprobat prin bugetul proiectului

    • verificarea corectitudinii aplicarii procedurilor de achizitie

    • respectarea cerintelor impuse de Autoritatea de Management

    • intocmirea raportului de audit financiar independent.

 

 

Digitalizare

 

Soluții software pentru digitalizare și optimizarea fluxurilor de lucru:

•    Administrații publice: cloud, arhivare documente (inclusiv hardware), GIS + gestiune spații verzi, registratură electronică, soluții pentru comunicarea cu cetățenii și soluții pentru facilitarea serviciilor publice (conturi cetățeni, interconectare cu alte sisteme informatice etc), soluție integrată de monitorizare video (inclusiv video wall, arhivare, scurtături inteligente, server media cu transcodare)

•    Industrie: automatizări software, monitorizare echipamente, comunicare automată interdepartamentală, stații self-service, echipamente și dispozitive pentru dezvoltarea Internet of Things (IoT)

•    Departamente financiar-contabile: aplicație de gestiune financiară, aplicație de salarizare, module specifice pentru anumite domenii (ex. universități, operatori deșeuri), mijloace fixe

•    Comunicare bidirecțională: prin aplicații mobile, conturi de clienți,Soluțiile sunt parte dintr-o platformă software completă, ușor integrabilă cu alte sistemele, printre ale cărei funcții se numără și:

•    Posibilitatea configurării de fluxuri bazate pe inteligență artificială (IA) în urma căreia aplicația va înregistra anumite valori pe baza cărora va putea lua decizii. De exemplu: identificare deșeuri în imagini, identificare schimbări semnificative, identificare cicluri și modele repetitive.

•    Dezvoltare ulterioară simplă prin module, extensii și adăugări controlate

•    Comunicare bidirecțională: prin aplicații mobile, conturi de utilizatori, stabilirea permisiunilor în funcție de rol păstrând un singur punct de acces etc;

 

Conflictul de interese în cadrul gestionării fondurilor europene

 

1. Prevederi generale privind conflictul de interese în cadrul gestionării fondurilor europene 

2. Conflictul de interese în Regulamentul CE 1605/2002, art.52 alin. 1 și 2:

3. Conflictul de interese în Codul Penal.

4. Conflictul de interese în Legea nr. 161 din 19 aprilie 2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei

5. Conflictul de interese în Ordonanţa de Urgenţă nr. 66 din 29 iunie 2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora

6. Politica antifraudă și anticorupție a Direcției Generale Management Mecanism Redresare și Reziliență

7. Conflictul de interese în Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;

8. Conflictul de interese- ÎNDRUMARUL METODOLOGIC PENTRU BENEFICIARII PRIVAȚI aplicabil în derularea procedurilor de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență

 

Acte normative de interes:

 

Codul penal al României;

Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei;

Legea nr. 6/2021 privind stabilirea unor măsuri pentru punerea în aplicare a Regulamentului (UE) 2017/1.939 al Consiliului din 12 octombrie 2017 de punere în aplicare a unei forme de cooperare consolidată în ceea ce priveşte instituirea Parchetului European (EPPO);

Ordonanţa de urgenţă nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora;

Norma metodologică de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora din 31.08.2011;

Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.

 

 

 

 

 

Formular de contact 

© 2023 Arhidor Consult™ All Rights Reserved.

 

Pagină web realizată de echipa, TrustWeb Concept Design.