prezentare și conținutul dosarului de finanțare
08 mai 2024, ora 10:00 – 02 iulie 2024, ora 10:00.
Valoarea minimă nerambursabilă a unui proiect: 20.000 euro
Valoarea maximă nerambursabilă a unui proiect: 200.000 euro.
Cofinanțarea din partea solicitantului este de minim 10% din valoarea cheltuielilor eligibile.
Buget Apel: 19.306.216,00 Euro
Apelul de proiecte este de tip competitiv cu depunere la termen.
Nu sunt eligibile proiectele care includ doar investiții de tipul e-commerce sau investiții în energie regenerabilă.
https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:b09e036e-8f25-4c7e-9103-cc9674fca774
1. Documentele statutare ale solicitantului, după caz: act constitutiv, contract de societate, statut, în formă consolidată (care cuprinde toate modificările efectuate de
la înfiinţarea solicitantului, până la depunerea cererii de finanţare). Informațiile din documentele statutare trebuie să corespundă cu informațiile ce reies din Certificatul
constatator ORC.
2. Certificatul constatator în forma extinsă, emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul solicitantul, cu cel mult 30 de zile calendaristice înainte de data depunerii cererii de finanțare
3. Certificatul de înregistrare în scopuri de TVA (dacă este cazul)
4. Actul de identificare a reprezentantului legal al solicitantului
5. Mandatul special/ împuternicire specială pentru semnarea (digitală) a anumitor documente din cererea de finanțare (dacă este cazul)..
6. Situaţiile financiare anuale: 2021, 2022, 2023,
7. Extras din Registrul general de evidență a salariaților (REVISAL), listat cu cel mult 5 zile lucrătoare înainte de depunerea cererii de finanțare, de pe portalul Inspectia
Muncii (ReGES) precum și extrase din Registrul salariați și Contracte per salariat din ReviSal.
8. Situaţiile financiare anuale ale entităților identificate ca întreprinderi partenere și/sau legate cu solicitantul, conform Declarației privind încadrarea în categoria IMM, aferente exercițiului fiscal anterior depunerii cererii de finanțare
Observație: În cazul în care firma este asociat la o altă firmă, sau în situația în care asociații firmei sunt asociati si in alte firme/au PFA/II/IF avem nevoie de Certificatele
consatatatoare și Formular 10, Formular 20 aferente firmelor în care asociatii mai dețin acțiuni sau părți sociale
Dacă oricare dintre firmele în care asociații sunt asociați (pe lângă firma care dorește să acceseze fonduri nerambursabile) a beneficiat de fonduri europene - sprijin de
minimis avem nevoie de contractele cu finanțatorul.
9. Documentele privind dreptul solicitantului asupra imobilului (teren și/sau clădiri), după caz:
10. (Pentru proiecte care includ execuția de lucrări de construcții, care se supun autorizării) Certificatul de urbanism, în termen de valabilitate
11. (Pentru proiecte care includ execuția de lucrări de construcții, care se supun autorizării) Documentele cadastrale şi înregistrarea imobilelor în registre:
12. Plan de amplasare a echipamentelor/ utilajelor achiziționate prin proiect.
13. (Pentru proiecte care includ execuția de lucrări de construcții care nu se supun autorizării) Adresa Primăriei care atestă că lucrările de intervenție prevăzute prin proiect nu se supun procedurii de autorizare a executării lucrărilor
14. (Pentru proiecte care includ execuția de lucrări de construcții ce se supun autorizării)
15. Devizul general pentru proiectele de lucrări în conformitate cu legislația în vigoare (dacă este cazul)
1. oferte de preț pentru toate bunurile/echipamentele pe care doriți să le cumpărați prin proiect
2. Scurt istoric al solicitantului:
e. Ce angajați are firma și pe ce post?
3. Ce produs sau serviciu va fi creat în urma proiectului? – dacă e cazul
4. Cont trezorerie
5. Semnătură digitală
6. Situațiile financiare din ultimele 3 ani fiscali
7. Informații despre administratorul firmei (studii, experiență)
8. Dacă doriți să angajați persoane noi – câte și pe ce post?
9. Anii de implementare a proiectului – Câți ani preconizați pentru implementarea proiectului și cum se vor realiza investițiile